Talve ei tulnudki ja minu töökoda kolis uuesti õue. Jaanuari sügissombus saagisin välja detailid jõletusuurele mängule, mille väli pidi andma ülevaate kurikuulsa röövel Hotzenplotzi pahategudest. Selle masina peal väljatöötatud mehhanisme kasutan kindlasti ka mõne tulevase mudeli juures. Masinal on tervelt neli käppa, millest kaks töötavad ennenägematu võllühenduse toimel. Lisaks kahele juhtvardale tuleb ülemiste käppade liigutamiseks tõmmata kange. Kui röövel Hotzenplotz Kasperlile ja Seppelile vahele jääb ja kuulike käppade vahelt läbi kukub, langeb ta vahtmeister Dimpfelmoseri kartsa, mida kujutab endast trellitatud karbike mängu korpuse esiküljel. Esialgu kavandasin mängule ka elektroonilisi heli- ja valgusefekte, kuid selles osas pole ma seni tegudeni jõudnud. Kui jõuan, annan teada ja näha.
Selle masinaga jõudsime välja ka ERRi “Lastetuppa”: https://arhiiv.err.ee/vaata/lastetuba-kuidas-meil-mangud-kaivad